dagelijks

Lampiris, deel 2

Snel nadat ik mijn blogpost over Lampiris gepost had, was er al reactie van Tom, werknemer bij Lampiris. Hij schreef dat hij het probleem even ging bekijken en uitzoeken wat er verkeerd gelopen was en dat ik gecontacteerd zou worden door zijn collega.

Wat was er aan de hand?
We zijn onlangs verhuisd en dit hebben we ook doorgegeven aan Lampiris, onze energieleverancier. Niet veel later kregen we een brief in de bus met de melding dat ze een brief ontvangen hadden dat we het contract zouden willen stopzetten en bijgevolg een boete zouden moeten betalen. Waarop ik naar de klantendienst belde en een blogpost schreef…

En nu?
Ondertussen hebben we een aantal brieven ontvangen waaronder de brief waarin staat dat we nieuwe klant zijn van Lampiris en dat alles in orde is. De afrekening van ons vorig adres is ook toegekomen en die zouden we binnen de 2 weken moeten betalen. Toch snel voor een toch relatief hoge rekening, niet? Maar goed, alles is geregeld zoals het hoort en we moeten dus geen boete betalen omdat we zogezegd ons contract zouden verbroken hebben.

Bedankt aan Tom om mijn blogpost op te merken en het nodige te doen. Ja, als het goed is mag het ook gezegd worden!
Ik ben (opnieuw) een tevreden klant van Lampiris!