Marketing

The Conversity Model

Eind vorige week was ik samen met een heleboel andere girl geeks aanwezig op de boekvoorstelling van Clo Willaerts haar boek, The Conversity Model.

Clo koos ervoor om geen klassieke boekvoorstelling te geven. Clo heeft het boek op amper één week tijd geschreven. Daarvoor alleen al chapeau!
Hoe ze het heeft aangepakt heeft ze in een leuke presentatie gegooid.

How I wrote a book in one week  

Wat ik vooral ga onthouden van deze presentatie is:
  • Wordroid: Leuke tool als je op zoek bent naar een naam of woord. Je geeft een woord in dat je wenst te beschrijven of op te nemen in het nieuwe woord en wordroid doet het voor je.
  • Moleskine: Niet enkel een modegadget dat tegenwoordig zowat iedereen heeft. Maar durf dit leuke notitieboekje te gebruiken om erin te kladden, je ideeën op te schrijven, te tekenen, …
  • Amazon Kindle Highlights: Je kan browsen in wat andere mensen aangeduid hebben terwijl ze een bepaald boek aan het lezen waren. Handig voor als je een boek wil lezen, maar of je er nog niet helemaal uit bent of het een boek is dat je aanstaat. Of als samenvatting van het boek.
  • MindMeister: Een online mindmapping tool waarin je je losse flodders aan notities in kan opnemen.

Proficiat Clo met je boek! Ik twijfel er niet aan dat ik er waardevolle informatie zal uithalen. Maar ik zal moeten wachten met het Conversity Model te lezen tot Filip hem heeft uitgelezen. Jep, hij heeft hem al aangeslagen :-)

Oh ja, het boek van Clo Willaerts, The Conversity Model, is ook als e-book verkrijgbaar op Amazon. Als je het boek gelezen hebt, vergeet dan niet om het boek een score te geven op Amazon. Je zou er Clo een groot plezier mee doen!

PS: reacties zijn nog steeds (tot maandag 14/03, middernacht) welkom op de Nespresso post!